ומה עם המנוע של גוגל?

מחקר חדש שפורסם בכל כלי התקשורת הבכירים השבוע, קובע כי 87 אחוזים מהלקוחות הפוטנציאלים שלנו מחפשים אודותינו מידע בגוגל.

גוגל כבר הפך מזמן למונופול בנוגע למידע עסקי! כאשר לקוח חדש שומע עלינו פרטים או מקבל המלצה, כמעט כל אחד יפנה למנוע החיפוש הפופולארי ויבקש לצבור מידע נוסף אודות השירות או המוצר שאנו מציעים.

במצב כזה- חשוב שנשלוט במה שנכתב עלינו תחת מילות החיפוש של שם העסק שלנו.

לנו יש שלוש אופציות טובות להשיג את המטרה:

  1. נקים אתר מתקדם ונקדם אותו באמצעות חברת קידום אתרים מקצועית
  2. נקציב אלפי שקלים על מנת לרכוש מודעות ממומנות בגוגל וכך נבטיח את מיקומנו העליון תחת מילות החיפוש שמתארות את תחום העיסוק
  3. נפעל באמצעים אובייקטיביים- כתיבת תוכן לאתרים מובילים, קידום אורגאני באמצעות חברת קידום אתרים או יצירת כתבות שאתרים גדולים יפרסמו.

 

בניגוד לאפשרות הפרסומית, כתבות תוכן מפרגנות אודותינו באתרים בולטים יעשו את העבודה בצורה הכי משכנעת! בצורה כזו נהפוך למומחים, אוטוריטות בעיני הקוראים.

כתבה טובה ומקצועית באתר מוביל תגיש לקורא את הפרטים שהוא מחפש בצורה עניינית ותהווה כהמלצה חזקה ממד ג׳- אתר אינטרנט דומיננטי!

אני רוצה להציע לכם להופיע בכתבה שכזו שאנו נכין עבורכם ולא סתם באתר גדול- אלא בדף הבית של אתר בכיר- nrg, ישראל היום, דה מרקר או הארץ

נראיין, נכתוב ונערוך כתבה עיתונאית מושלמת ונעלה אותה לדף הבית!!! של אתר גדול עם שני קישורים שיקדמו את האתר שלכם בגוגל, יתנו לכם אפשרות לשבץ את הכתבה באתר, בדף הפייסבוק ולקדמה גם באמצעות ״אאוט בריין״!

בצורה כזו תוכלו להבטיח 13-15 אלף קוראים ב-24 השעות הראשונות לפרסום הכתבה בדף הבית, תזכו לעוד אלפי חשיפות בשנה הקרובה כשהכתבה תעבור לאתר עסקי ״המומחים״ המככב בדפי הבית של האתרים שהזכרתי והכתבה תחיה לנצח בגוגל, שמעדיף להשתמש במידע ותוכן שנכתב באתר שמביא מעל חצי מיליון גולשים בשבוע!

עסק רגיל לא יכול להגיע בדרך כלל לחשיםה בדף הבית של אתר מוביל! 

עסק סביר לא יזכה לקישור בכתבה כזו ברוב המקרים.

אני חושף בפניכם אפשרות להשתמש בשירות שלנו ובמחירים חסרי תחרות.

אם תפנו בעצמכם לאתר מוביל ותנסו לקנות כתבה בדף הבית, תאלצו לשלם כ-7.000 ש״ח בממוצע לשעתיים חשיפה ותצטרכו לכתוב את התוכן בעצמכם.

אצלנו: תקבלו כתבה מושלמת שאנו נכין אחרי ראיון טלפוני איתכם, ונשבץ את הכתבה בדף הבית ל-24 שעות ושנה שלימה במדור ״המומחים״ במחירים מצחיקים.

 

זאת ועוד- השקנו מחלקת ״גוגל״ ממומן ו״אאוט בריין״ שיודעת לקדם את הכתבה בתקציב נוסף לאתרים נוספים- ynet, walla, mako

ואחרים, גם לטפל בפרסום הממומן בגוגל אם תרצו.

רוצה להיחשף למיליוני לקוחות פוטנציאלים ביום?

כתבות באתרים הגדולים במדינה כולל קישור לאתר שלך,       למידע נוסף לחץ כאן>  

תוך 48 שעות אתה באוויר

  למידע נוסף לחץ כאן>
קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל